Wednesday, June 10, 2009

Arif''s favourite Restaurant

hai guys...on 8th June 9.12 pm kite org semua berkumpul kat pak li kopitiam... tempat ni jadi kedai makan favourite arif because of roti bakar... sejak 2 menjak setelah abah aku mengajar anak aku makan roti bakar.. dia asyik minta benda yang sama selalu... just nak share masa aku kat sana...
ini ialah manggo ice... haziq pilih... anak buah aku tu memang ade taste yang besar mcm mak dia..


ini plak mak aku punye... roti bun bakar... nampak mcm sedap.. tapi memang sedap pun.. rugi you all gi pak li tak makan benda ni..



tengok mak de ni... dah nak abis dah keow teow goreng... al maklumla mak buyung.. lapar la selalu...

ni plak nak introduce... Muhd Hadif...anak kakak aku...dia ni baru 8 bulan .. tapi dah expert dah nak memanjat...
...................................."ibu....bawak2 la bersabar kalau nak makan...hadif ni dah laparla".....






ini plak my big sister...ni favourite dishes dia termasukla kite org sekeluarga...mee udang...tapi sesungguhnya mee udang aunty sekolah RZ lagi sedap....


lastly my little son..."ummi lain kali kite datang lagi makan roti bakar ngan lemon chicken rice yer... so the end...assalamualaikum..






No comments:

Post a Comment