Friday, November 13, 2009

Assalamualaikum....

Hari ini sampai ajer kat opis, aku terus on9 kat facebook...
sejak 2 menjak ni aku dah giler ngan benda ni...since ramai member lama kat sini..boleh la keep in touch lg...

tetiba aku pandang msg dr wa....
"mak ari2 tido ngan selimut arwah...aku x tahan tengok sedih mak"........

aku terus mcm menangis dlm ati coz takut opismate perasan la plak.........sejak2 ni aku juga terasa rindu yg amat teramat...kat arwah...

smlm balik dr umah mak ...aku relaks dulu...lepas tu tgk kejap channel astro ria...cerita...suara dari kubur...

Ya allah...aku terus menangis coz sedih teringat akan kejadian pada arwah..kisahnyer kes accident..mak nyer yg takleh nak terima kenyataan...tetiba teringat kat mak...alhamdulillah mak ngan abah memang kuat...tabah....semangat...utk teruskan hidup...

Skrg abah selalu bertasbih, berwirid dan berdoa lama...mungkin kerna inginkan arwah adik "senang" disana...begitu jugak..ngan mak....

Ya Allah Kau berikanlah ketenangan hati...buat mak dan abah...berikan mereka kekuatan dan semangat agar dapat menerima kenyataan ini...Ya Allah begitu juga buat kami adik beradik...
Ku memohon pada Mu Ya Allah...agar kau tempatkanlah adik ditempat orang2 yg beriman...dan terimalah segala doa kami disini utk adik ...agar dia "senang & selesa" disana...

Percayalah sesungguhnya Allah telah menentukan segalanya untuk kita......


"RINDU PADA MU......"

"SAYANG DAN CINTA PADA MU....."

BERSEMADILAH DIKAU DISANA DENGAN AMAN.......

ALFATEHAH BUAT ARWAH ADIK....MUHAMAD NAZLI BIN HJ MOHAMED RAZANI....
AMIN...............


No comments:

Post a Comment