Friday, May 22, 2009

2 ORANG BUDAK.......

Assalamualaikum....hello.... aku ari ni rasa macam nak buat lagi cerita baru... ni nak cerita kisah dua adik beradik tapi lain mak dan lain ayah..... sorang nama dia haziq.... yang tengah senyum tu...haqiz control wajah ayu tu.. senyum tersipu-sipu... dan sorang lagi yg penuh excited main piano... sorry yer kak aliah.. main piano you tu...betapa tekunnyer dia.. nama dia arif....

walaupun mereka ni nampak bermesra-mesraan tapi kadang kala mereka ni mesti bergaduh.. tak tahu ujung pangkal ... bergaduh... terjerit...(itu ikutan dari dua org ibu ngan ummi yg selalu terjerit panggil anak)
gambar ni kite org ambik masa ari raya yg ketiga tahun lepas kat umah kak aliah @ cik senah...(yg mare yer)..


tapi yg aku hairan dia org ni kejap jer boleh baik semula... tengok tu ala adik beradik yg sayang each other...
yang aku paling tak tahan siap boleh nak cantumkan kepala...tp yg penting apak pun nak inter frame skali...


so harap2 mereka ni akan jadi "adik beradik" yang baik dan jadi best pren....so next time aku aku akan cuba cungkil lagi lagi cerita budak dua org nie...daaaahhhh.......bye...










No comments:

Post a Comment