Thursday, May 21, 2009

pangkor island

so kite org dah nak balik dah.... sorry terbalik plak cerita aku ni dari hujung baru awal... tapi yg penting aku dpt buat cite ni... so bye...
Ini plak gambar laki2 yang kononnye macho... dari kiri abg khairul... abg zulu...(abg zul)... our big manager andy... last ...second man for andy .... sam...

ni masa that day sampai... tak sabar nak berenang...



company yang kurang budak pompuan... yang ade 6 org anak dara ...ooppsss salah 2 org mak dara ok...

















assalamualaikum semua..... hai... aku ni tengah dalam tahap kebosanan yang tidak terhingga sehinggala aku rasa mcm nak buat cite baru utk you all semua....aku just nak share gambar-gambar yang aku ambik kat sana.... masa tu cuti maulidur rasul... so kite org satu office buat lah jalan sambil kena briefing utk kerja lebuh kuat....










ni masa sampai kat pangkor.... letak aje bag terus gi kat pantai... macam x pernah jumpa laut...





tapi yg best skali masa ni la kiter org dpt kenal lebih dekat...

No comments:

Post a Comment