Friday, May 22, 2009

Muhammad Arif.....

hai semua.... nama saya muhammad arif bin muhammad mazwan.... saya berumur 2 thn 6 bulan tau...semua org ingat kite ni budak besar...saya suka muka mcm nie... ini memang cara saya...saya suka mem"blur"kan diri... walaupun mcm ni ramai yg geram tau...
emmm......ummi arif nak jadi askar boleh tak!!!??????? ayah suka arif jadi askar...???? takpe ummi arif jadi askar tentera udara yer... bawak jet perjuang ok?!!!!!

....jangan risau ummi arif akan sentiasa mengintai dalam senyap... jangan beritahu sesiapa tau....
yang tukang baca pun jgn kecoh2 tau.. hehehehe...



kadang2 arif lebih suka nak jadi ustaz la... arif suka tengok channel 106 astra awani... lepas tu tahun depan arif nak masuk skolah "pati" salahlah sekolah pasti kat umah nek oteh...lepas tu sekelas ngan aril...aaalllaaahhh aaakkkhhhbbbaaarr...................


tapi kan saya malu...so you all semua nanti baca blog ummi kite tau... nanti dia akan buat cerita baru untuk kite .... so bye bye




No comments:

Post a Comment